[Későbbi] [1993-1974] [1973-1954] [1953-1934] [1933-1914] [1913-1894] [1893-1874] [1873-1854] [1853-1834] [1833-1814] [1813-1794] [1793-1774] [1773-1754] [1753-1734] [1733-1714] [1713-1694] [1693-1674] [1673-1654] [1653-1634] [1633-1614] [1613-1594] [1593-1574] [1573-1554] [1553-1534] [1533-1514] [1513-1494] [1493-1474] [1473-1454] [1453-1434] [1433-1414] [1413-1394] [1393-1374] [1373-1354] [1353-1334] [1333-1314] [1313-1294] [1293-1274] [1273-1254] [1253-1234] [1233-1214] [1213-1194] [1193-1174] [1173-1154] [1153-1134] [1133-1114] [1113-1094] [1093-1074] [1073-1054] [1053-1034] [Korábbi] [Archívum]
megint én írok a szent péter esernyős
a cím:niki7722@citromail.hu
|
Sziasztok!!!!!SOS
Nagyon kéne egy szent péter esernyője fogalmazás
címek(mindeggy hogy melyik):keresem az örökségem,az esernyőtitka,az eldobott jegygyűrű
E/1 személy
elbeszélő fogalmazás
a tárgyalásban legyen egy rövid leíró rész is(pl:az esernyőről)
|
Mármint Antigóné védőbeszédje és Vádbeszéd Kreón ellen.. Ha még megvan lécci el tudnád küldeni a bartok_brigitte@hotmail.com e-mail címemre.. De nekem holnapra kell.. Előre is köszönöm
|
Kémia puska kéne az ionokból ionvegyületekből előre is köszcsi :D
|
HALI!!
A kőszivűből kéne puska a lehető leghamarabb.
A kérdések:Hasonlítsd össze a fiúk hazatérését a népmesék próbáival!!
A jellemnővesztés milyen népmesei módszerét fogyelted meg a 2 idősebb testvér nagy utazásában?
Az iró Jenőt a legméllyebbről indítja majd a legmagasabbra jutattja.Hogyan és mivel indokolod önkéntes halálbamenetét??
Kérlek siessetek előre is köszönöm :Dóri
Ide kérem:trodo@freemail.hu
2011.03.06 11:04 Trost Dóra „
HALI!!
A kőszivűből kéne puska a lehető leghamarabb.
A kérdések:Hasonlítsd össze a fiúk hazatérését a népmesék próbáival!!
A jellemnővesztés milyen népmesei módszerét fogyelted meg a 2 idősebb testvér nagy utazásában?
Az iró Jenőt a legméllyebbről indítja majd a legmagasabbra jutattja.Hogyan és mivel indokolod önkéntes halálbamenetét??
Kérlek siessteke előre is köszönöm :Dóri
|
sziasztok! naon fontos! kéne nekem dobó istvánról egy fogalmazás. Ma van 2011.03.07. van ezért már ma kéne!
|
tartalom kell emil és a detektívekről előre is köszi!
2010.08.07 12:21 Vikike „Hali!!!! Naon fontos!!! EMIL ÉS A DETEKTÍVEK olvasónapló kellene helyszínekkkel és cselekményvázlattal!!!!! Még mára!!! Két óra múlva kelll!!!!! Naon fontos!!!! Előre is köszi! E-mailom: vikidomanyi@citromail.hu
Köszi!!!!!” |
Elfelejtettem hogy NÉMETRE KELL LEFORDÍTANI!
2011.03.06 15:26 Ingrid „
Az alábbi mondatokat kellene lefordítani.(10db) Előre is köszönöm szépen!
1.Hol van az az ország,aminek a fővárosa Párizs?
2.Az esernyő,amit a sarokban látsz,a barátnőmé.
3.Klára,akinek az öccse még iskolába jár,egyetemista.
4.Most érkezetek meg a gyerekek,akikkel túrát teszünk.
5.Van valamid,amit a szüleidnek tudsz ajándékozni?
6.Aki beteg,annak orvoshoz kell mennie.
7.Ott játszanak azok a gyerekek,akiknek a szüleivel Kölnben voltam.
8.A legjobbat,amit az uszodában hallottam,még nem meséltem el neked.
9.A kerékpár,amit a születésnapomra kaptam,tíz sebességes.
10.Ő azt csinál,amit akar.
ENNYI! :-)))
|
Az alábbi mondatokat kellene lefordítani.(10db) Előre is köszönöm szépen!
1.Hol van az az ország,aminek a fővárosa Párizs?
2.Az esernyő,amit a sarokban látsz,a barátnőmé.
3.Klára,akinek az öccse még iskolába jár,egyetemista.
4.Most érkezetek meg a gyerekek,akikkel túrát teszünk.
5.Van valamid,amit a szüleidnek tudsz ajándékozni?
6.Aki beteg,annak orvoshoz kell mennie.
7.Ott játszanak azok a gyerekek,akiknek a szüleivel Kölnben voltam.
8.A legjobbat,amit az uszodában hallottam,még nem meséltem el neked.
9.A kerékpár,amit a születésnapomra kaptam,tíz sebességes.
10.Ő azt csinál,amit akar.
ENNYI! :-)))
|
HALI!!
A kőszivűből kéne puska a lehető leghamarabb.
A kérdések:Hasonlítsd össze a fiúk hazatérését a népmesék próbáival!!
A jellemnővesztés milyen népmesei módszerét fogyelted meg a 2 idősebb testvér nagy utazásában?
Az iró Jenőt a legméllyebbről indítja majd a legmagasabbra jutattja.Hogyan és mivel indokolod önkéntes halálbamenetét??
Kérlek siessteke előre is köszönöm :Dóri
|
Nekem kókai Mór:Az arany ember (március 28-áig) olvasónapló kérdések:
1.kérdés:melyik napon kezdődik a történet,milyen jelképes jelentésevan ennek a napnak?(rövid fogalmazás,hogyan függ össze a szereplő későbbi sorsával?)
2.kérdés:Hogyan változik a szereplők élete a regény során?(Tímár Mihály,Tímea,Athalie,Kacsuka hadnagy)
-családi állapot
-vagyoni helyzet
-társadalmi helyzet
a,regény elején
b,regény végén
3.kérdés: Szereplők csoportosítása (összes)
-Komárom
-Senki-sziget
4.kérdés: Miért nevezik Tímár Mihályt aranz embernek?(rövid fogalmazás,vélemény)
5.kérdés:Jellemezd Tímeát és Noémit 8-10 mondatban(nem felsorolás hanem fogalmazás)
6.kérdés:Milyen szerepet játszik az anyagi boldogság a szereplők életében?(rövid fogalmazás:Timea,Mihály,Athalie,Kacsuka hadnagy szempontjából) 3/4 mondat /fő
7.kérdés:Milyen erkölcsi vétséget követ el Tímár Mihály? (vélemény,indoklás)
Ide kérem:adrian.molnar@freemail.hu
|
sziasztok!
Nekem kéne a Kőszívű ember fiaiból az első 5 fejezetről egy fogalmazás mindegyik fejezetről 1 oldal kb.
e-mail: bence2323@indamail.hu
nagyon fontos lenne!
előre is köszi!
nagyon király az oldal!
|
Sziasztok! nekem kene Mikszath Kalman Szent Peter esernyoje - egy resz elmeselese az egyik szereplo szempontjabol...Fontos lenne....Koszi;)
|
Sziasztok! Valaki eltudná nekem küldeni Antigoné védőbeszédét még ma nagyon fontos lenne. Előre is köszönöm
|
Hali!
Nyelvtanból kénének az alany,állítmány,tárgy,határozók kérdései,szófajai,jelölése
|
Sziasztok! Légyszi segítsen vki! Csütörtökön fogalmazást kell írnom, és semmit sem tudok a Toldi szereplőiről! Idézetekkel, jellemzéssel kell megírni. Ha van tudnátok segíteni, azt megköszönném. E-mail: sely98@gmail.com. (fő- és mellékszereplő kell. Vagyis csak a szereplőkről kéne vmi anyag, amit használhatok. Ja és légyszi e-mailben válaszoljatok! Ezerkösziikee
|
JA ÉS AZ EGÉSZ ANGOLUL KÉNE BOCSI HOGY NEM ÍRTAM MEG ..
2011.02.21 18:37 Virág „Sziasztok!
nagyon kellene sürgősen kidolgozott vizsgatétel ezekből a témákból: erre az e-mail címre: retivirag@freemail.hu
TUDOMÁNY ÉS TECHNIKA
Népszerű tudományok, ismeretterjesztés
A technikai eszközök szerepe a mindennapi életben
Környezetünk
Növények és állatok a környezetünkben
Környezetvédelem a szűkebb környezetünkben: Mit tehetünk környezetünkért vagy a természet megóvásáért?” |
[Későbbi] [1993-1974] [1973-1954] [1953-1934] [1933-1914] [1913-1894] [1893-1874] [1873-1854] [1853-1834] [1833-1814] [1813-1794] [1793-1774] [1773-1754] [1753-1734] [1733-1714] [1713-1694] [1693-1674] [1673-1654] [1653-1634] [1633-1614] [1613-1594] [1593-1574] [1573-1554] [1553-1534] [1533-1514] [1513-1494] [1493-1474] [1473-1454] [1453-1434] [1433-1414] [1413-1394] [1393-1374] [1373-1354] [1353-1334] [1333-1314] [1313-1294] [1293-1274] [1273-1254] [1253-1234] [1233-1214] [1213-1194] [1193-1174] [1173-1154] [1153-1134] [1133-1114] [1113-1094] [1093-1074] [1073-1054] [1053-1034] [Korábbi] [Archívum]
|